תינוקי
קשה לי לקבל את הגישה שלך.
אתה נותן פה עצות טובות לילד (סליחה ממך פות"ש, תאמין לי שאני רוצה רק את טובתך. באמת) שאין לו סיכוי אמיתי להצליח.
אפשר לראות בין השורות את השיתה שהוא מנסה, את רמת ההשכלה והידע, ואת השינוי הכלכלי שהוא הולך לחוות (רמז, לא לכיוון מעלה).
הוא קיבל את כל ההסברים שהוא היה צריך לקבל, בצורה מכובדת ומכבדת, ואני מקווה ש:
זה למקום שכל המגיבים הקודמים כוונו אותו.
אל תתן לו עצות, בעיקר בגלל שהן טובות.
מועדים לשמחה
נ.ב. אולי אנחנו מכירים? אתה מחזיק חנות למוצרי תינוקות?
אם זה אתה, אין לי מילים על האמינות והיושר שלך, קניתי אצלך המון פעמים, ולא מפסיק לספר ולהמליץ.