Jump to content

בן שימול

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בן שימול

  1. התקשרתי אליו ענה לי בחור בשם טל, ואמר שהוא עובד רק עם חלקי חילוף מהיבואן של יונדאי. ויש שני מקט"ים 1 500 שח 2 140 שח ואז ירדתי ממנו הלכתי לחנות אוטו מודיעין קניתי ידית של חברת בני גלאס עלה לי 130 ויש לי הרגשה שאם הייתי לקוח שהוא פחח הייתי משלם על זה פחות 20 שח לפחות. כרגע מחפש מתקין שיקח לי כמה שיותר זול? אשמח להצעות לרפי לין מה שהכי חשוב לי זה עלויות נמוכות. לכן בפתיחת השרשור כתבתי חליפי לא מקורי .ואחד כמוני צריך לשלוח אותו למוסכי ערבים, או למוסכים שעובדים בלי קבלות ולא למי שאתה שלחת אותי שבטלפון אומר לי שהוא עובד רק עם חלקים של היבואן . שזה ידוע שיבואני הרכבים עושים מיליונים ממחירים הזוים של כל חלק . יש לי סיפור לספר בענין כשקניתי את האוטו קיבלתי בדואר שובר חינם של היבואן טיפול 10.000 מתנה כולל פילטר שמן ושמן ועבודה. אני בתמימותי נכנסתי לי.שקד (מוסך היבואן )בהקישון בבני ברק שזה מוסך מורשה היבואן ומראה לו את השובר ואז הוא אומר לי אבל בדיקת הברקסים עולה כסף כי זה לא כלול בשובר ואז אני אומר לו כמה ואז הוא אומר 350+מע"ם שזה 400 אמרתי לו אז אל תעשה בדיקת ברקסים ואומר לי אין כזה דבר בקיצור דרך ערמומית לנצל את תמימות נהגי הרכבים . בקיצור בחיים לא לטפל במוסכי יבואן רק למי שבא לו לפרנס את הטייקונים או שיש לו כסף לחלק לילה טוב חברים .
  2. תודה רבה לרפי ולדותן 1 אני חדש וקחו אותי בסלחנות 2 לרפי אני גר בבני ברק 3 לדון אם תוכל להסביר לי מה זה vin? 4 האם הכוונה למספר ת.ז. רק של אוטו? 5איך אני מוצא את המספר ת.ז. של האוטו שלי שמספרו במשרד הרישוי 3737866 6מצאתי בקאר פרט און ליין, ב113 ש"ח לידית. ובאוטו מודיעין בהירקון בבני ברק 110 שח לכיסוי נורה 7 אשמח מאוד אם אחד מכל האנשים הטובים פה ישלח לי הודעה פרטית עם הפלאפון פשוט יותר קל לי לדבר בפלאפון 8 כמה צריך לעלות העבודה עצמה ? והאם זה פתח או חשמלאי רכב או זגג רכב? תודה מראש לרפי ולדותן
  3. נשבר לי ידית חיצונית קדמית ימנית יש למי שהוא מושג כמה צריך לעלות חלק כזה חליפי ולא מקורי ואיפה קונים בזול וגם כיסוי לנורה שבגג הרכב כמה עולה ואיפה וגם איך אפשר לשפר צריכת דלק חוץ מניקוי מצערת ותוסף לדלק שכבר עשיתי תודה מראש לכולם
  4. בוא נראה כמה יעלה התיקון הסוללה סקרן מצפה לעדכונים
  5. מנשה אהלן המלצתי זה פשוט להרים טלפון ליבואן של טויטה ולשאול
×
×
  • תוכן חדש...