Jump to content

Noam Furman

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Noam Furman

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אכן, אבל השאלה היא אם הם יהיו הגיוניים או יקחו על זה 350 ש"ח (ביקשו ממני בעבר על כיוון וולנטיין) ולבסוף כיוונתי לבד. כי המחיר היה פשוט נטו להרוויח. אתה יודע מאיפה אני יכול להשיג את המסד נתונים של המצלמות?
  2. היי מני, עשיתי מחקר לא קטן על הגלאים כרגע אני עם הוולנטיין וי 1 המחודש (עם המסנן K BAND) כביכול, כרגע קניתי בנוסף את האר 7 לרכב נוסף והייתי מעוניין בממסד הנתונים שלך (ניסיתי להגיע לקובץ של הצ'יטה אבל זה לא בדיוק תואם ממה שראיתי) אני מאיזור רמת השרון אז אגיע לאן שאצטרך. וכמובן אשמח לעזור לך להגדיל את הקובץ של הנתונים עם רישום מצלמה חדשה בכל מקום
×
×
  • תוכן חדש...