היי מני, עשיתי מחקר לא קטן על הגלאים כרגע אני עם הוולנטיין וי 1 המחודש (עם המסנן K BAND) כביכול,
כרגע קניתי בנוסף את האר 7 לרכב נוסף והייתי מעוניין בממסד הנתונים שלך (ניסיתי להגיע לקובץ של הצ'יטה אבל זה לא בדיוק תואם ממה שראיתי)
אני מאיזור רמת השרון אז אגיע לאן שאצטרך. וכמובן אשמח לעזור לך להגדיל את הקובץ של הנתונים עם רישום מצלמה חדשה בכל מקום