ככה יש לי באוטו מגבר אחד שעכשיו קניתי... תכלס מרוצה ממנו הוא די סבבה זה הPLATINIUM AUDIO
יש לי מגבר נוסף שאני חשבתי לחבר כדי לעשות מגבר אחד לסאב ואחד לרמקולים
זה הBOSS BA 2900 שאני ממש הייתי מרוצה ממנו חוץ מהקטע שברגע שהוא מתחמם זה לא כיף... בכל מקרה רמקולים הוא יכול לסחוב בלי בעיות השאלה שלי היא אם אני מחבר מגבר נוסף זה הBOSS, אני אצטרך מצבר נוסף? כי שמעתי ש2 מגברים אוכלים מצבר... ואם נגיד לא צריך מצבר נוסף? אני צריך למתוח כבלים מחדש מהמצבר למגבר החדש? ואם לא צריך כבלים מיוחדים כדי לחבר?
תודה מראש לעונים!
שכחתי לציין שהאוטו הוא ישן יחסית (דאיו רייסר 94 אוטומט)