Jump to content

HolyNitzan

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של HolyNitzan

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. מממ אוקיי ונגיד אני מושך כבלים מהמגבר הישן ישר ליציאה + ועוד אחר ל- זה בסדר? או שנגיד הארכה אני צריך לחבר כמו הישן? ז"א למכונית ולא ל- של המגבר השני?
  2. ככה יש לי באוטו מגבר אחד שעכשיו קניתי... תכלס מרוצה ממנו הוא די סבבה זה הPLATINIUM AUDIO יש לי מגבר נוסף שאני חשבתי לחבר כדי לעשות מגבר אחד לסאב ואחד לרמקולים זה הBOSS BA 2900 שאני ממש הייתי מרוצה ממנו חוץ מהקטע שברגע שהוא מתחמם זה לא כיף... בכל מקרה רמקולים הוא יכול לסחוב בלי בעיות השאלה שלי היא אם אני מחבר מגבר נוסף זה הBOSS, אני אצטרך מצבר נוסף? כי שמעתי ש2 מגברים אוכלים מצבר... ואם נגיד לא צריך מצבר נוסף? אני צריך למתוח כבלים מחדש מהמצבר למגבר החדש? ואם לא צריך כבלים מיוחדים כדי לחבר? תודה מראש לעונים! שכחתי לציין שהאוטו הוא ישן יחסית (דאיו רייסר 94 אוטומט)
×
×
  • תוכן חדש...