Jump to content

erezsa

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של erezsa

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לגבי ההקצפה שמת רק סבון במיכל? או סבון מהול במים
  2. שלום לכולם, חשבתי לנקות את הרכב שלי בבית בעזרת מכשיר שנקרא jimmy jw31, אשמח לקבל המלצות לחומרים לניקוי חיצוני ופנימי של הרכב, אשמח לקבל פירוט כל חומר מה מנקה בדגש על באיזה חומר כדאי להשתמש לניקוי הדשבורד של הרכב הוא עשוי מאין חומר גומי דמוי עור תודה מראש לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...