Jump to content

AA38

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AA38

  1. שלום, תקלה במולטימדיה של אובדן זכרון חלקי. תחנות רדיו אמנם נשמרות, אבל מספר דברים אחרים מתאפסים כמו אקולייזר, שעון 12/24, כיווני סאונד, רדיו אמריקאי (קפיצות של 0.2). במעט שהצלחתי לקרוא על זה בפורומים שדרוג תוכנה פותר את זה. מישהו מכיר/יודע? צירפתי תמונה של המערכת וגרסאות תוכנה שלה. תודה רבה לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...