שלום,
תקלה במולטימדיה של אובדן זכרון חלקי. תחנות רדיו אמנם נשמרות, אבל מספר דברים אחרים מתאפסים כמו אקולייזר, שעון 12/24, כיווני סאונד, רדיו אמריקאי (קפיצות של 0.2).
במעט שהצלחתי לקרוא על זה בפורומים שדרוג תוכנה פותר את זה. מישהו מכיר/יודע?
צירפתי תמונה של המערכת וגרסאות תוכנה שלה.
תודה רבה לעוזרים!