Jump to content

WintersCane

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

הנקודות של WintersCane

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי, יש לי הונדה גאז שלפי היצרן נתוני הצמיג הוא 185/60R15 84H אני צריך להחליף את כל ארבעת הצמיגים והתלבטתי בין צמיג של מישלן (כמו שהגיע עם הרכב) לבין קונטיננטל. המוסכניק הציע לי את אותו צמיג רק בדירוג עומס גדול יותר של 88H מכיוון שה-84H לא במלאי ולא רק אצלו. (בדקתי). 1) האם מותר להתקין צמיג בדירוג עומס גדול יותר? 2) האם זה יכול להשפיע על התנהגות הרכב? 3) האם צריך להתאים לחץ אוויר שונה לצמיגים? או כרגיל לפי היצרן? תודה רבה לעוזרים!
  2. אז קודם כל תודה על התגובה. אסביר לך את כוונתי, רשמתי שאני מעוניין ואפילו מאוד אך עדיין לא הלכתי לסוכנות והזמנתי את הרכב ולכן אני פה פונה אליכם. מכיוון שיש פה אנשים בפורום בעלי נסיון יותר ממני ברכב הזה ספציפית וברכבים בכללי, למה שלא איעזר ואשאל פה לפני שאני עושה את הצעד? בשביל מה הפורום הזה נועד אם לא בשביל זה? חשוב לי אמינות אך גם חשוב לי להנות מהרכב ומבחינתי רכב זה לא להביא אותי מא' לב'. לא כל כך הבנתי איך הגעת למסקנה שאכפת לי רק מהמראה כי אם היה אכפת לי רק מהמראה אז לא הייתי מחפש פה תשובות בפורום הזה וכבר מזמן ממתין שיתקשרו אליי מסיאט לקחת את הרכב, אתה מסכים איתי? אין לי את הידע להחליט אם החששות שלי לגבי הרכב מוצדקות או לא..... אבל יש פה אנשים עם נסיון שכן יכולים לשפוך קצת אור ומידע בנושא. אשחיל פה שאלה נוספת, האם ידועה איזה שהיא בעיה מוכרת נוספת בסיאט חוץ מהבלאי של הקלאצ'ים שבנתיים לפי מה שהבנתי לא מתגלה כל כך כבעיה אלא למשהו סטנדרטי? האם חוץ מזה אפשר להגיד שהרכב בסך הכל אמין?
  3. כך אעשה, תודה רבה על הטיפ! אם יש לך עוד טיפים לגבי התנהגות נכונה עם הרכב,טיפולים וכו'.. אשמח לשמוע
  4. תודה על תגובתך. מסכים איתך שהרכב צריך לשרת אותי, אך בכל זאת אם יש משהו שאוכל לעשות על מנת לשמור עליו יותר טוב, באמת שלא מפריע לי. לא רואה דבר רע בנהיגה נכונה וחכמה, כמו שאני לא מאמין בלהדביק את דוושת הגז לרצפה בהתקרבות לכיכר ואז להגיע לכמעט בלימת חירום כמו הרבה שאני רואה בכבישים לדוגמה. בקטגוריית הסופר מיני זה ממש לא כלי זול כמו שמישהו פה רשם ו113 אלף ש"ח ללא חבילות אקסטרה שאפשר להגיע איתם ל130א"ש הייתי כן רוצה לדאוג לרכב כמה שאפשר ואני לא רואה בזה משהו רע כשזה נעשה בכיף. שאלה נוספת, האם נהיגה במצב "ספורט" בכניסה לפקקים תעזור?
  5. אתה ולא אף אחד אחר חייב לקנות את הפוסט... כמה אנשים פה מגיבים שהוא לא "אותנטי" חברה לא יודע מה עובר לכם בראש ומה לא, בסך הכל קראתי הרבה תגובות על הגיר שהוא מתחמם עקב המזג האויר החם שמדינה שלנו... בהתאם לכך עבר לי המחשבה לשאול האם נסיעה כזאת לאילת בשיא הקיץ תפגע לי בגיר או לא... וכן אני שואל ברצינות ובשיא התמימות. אולי יותר מדיי בתמימות אבל היה חשוב לי לשמוע את דעתכם. מי שיש לו את הנסיון וזה נשמע לו כמו שאלה טיפשית אז אשמח לשמוע את דעתו המקצועית ולענות לי במקצועיות.... תודה בכל זאת שעניתם. וזה שיש אנשים פה שעונים בצורה מתנשאת תחסכו ממכם את התגובות אתם לא חייבים לענות...
  6. היי, לא מעט זמן שאני שם עין על הסיאט איביזה החדשה והיא ממש קורצת לי להיכנס לסוכנות ולחזור עם אחת הביתה. סקירה בפורום העלתה הרבה שיח בנושא הגיר המפורסם והבעייתי של הסיאט איביזה ה DQ-200. לפי מה שהבנתי, מכיוון שזהו גיר יבש והקלאצ'ים לא עוברים טבילה בשמן אז הוא נוטה להתחמם ובחום הישראלי נוטה לצבור בלאי גדול יותר ואף לעיתים "להידפק" לפני הזמן. האם מכיוון שזהו גיר יבש ובאילת הטמפרטורות בשמיים (בחודשי הקיץ) והנסיעה לשם היא ארוכה, עדיף להימנע מלקחת את הרכב לשם? בגדול על סגנון הנהיגה שלי, אני נהג זהיר עם רגל קלה על הגז בכבישים. אז למה דווקא את הסיאט איביזה? אהבתי מאוד את הלוק החדש, שדרוג ענק לבפנים, תגובת גיר ומנוע פשוט חבל על הזמן בעיניי. תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...