Jump to content

אלכסב

  • פרסום הודעות

    8
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות אלכסב

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כן... זה החשש השני שלי אחרי הטסט... לאף אחד אין כיוון נוסף מה לבדוק? אם הסולר לא נשרף, אז הכיוון הוא שוב מזרקים?! מה יש עוד במערכת הזו שיכול לגרום לסולר לא להישרף? לפי מה שהבנתי, אם לא היה נשרף, אז הייתי רואה עשן, מה שלא קורה. כמו במצב של חידוש ה-DPF שהיה כנראה מכניס יותר סולר או בתזמון כזה שגורם לו (בכוונה) לא להישרף. הפעם יש רק ריח, אין עשן.
  2. שוב, את ה-DPF לא רוקנו (ביטלו), אלא רק ניקו. איך אני יכול לדעת אם יש ממיר או שיש רק DPF? האם בטסט של דיזל בודקים רמות CO2 כמו במנועי בנזין? או שאלה בדיקות אחרות לגמרי?
  3. ראיתי שהרבה ממליצים עליהם. קצת רחוק לי, אבל אם לא תהיה ברירה, אלך אליהם כנראה. תודה
  4. אין נורות ואין תקלות במחשב... עבר 129 אלף. נורית הרגנרציה נדלקה פעם לפני כל התיקונים בתקופה שרכב היה מוציא כמויות של עשן לבן כל יומיים. ברור לי שהרגנרציה זו כנראה תוצאה של בעיה אחרת. לרכב היו חיים לא קלים, קיוויתי שכל התיקונים שנעשו אולי פתרו את הבעיה. היו כנראה רצף של הרבה בעיות. כל המוסכים, כולל הראשי של פיאט, הצביעו על המזרקים, אז התחלנו משם. עכשיו שהמזרקים זו לא הבעיה, איפה עוד להסתכל? ללכת למוסך אחר זה אומר להתחיל הכל מחדש. גם הם בטח יאשימו קודם כל את המזרקים...
  5. בוצע ניקוי DPF, לא ביטול. מה עוד יכול לגרום לסירחון באגזוז? הסירחון גדול יותר בבוקר כשהמערכות קרות. כנראה שאחרי שDPF מתחמם הוא מצליח לבלוע חלק מזה, אבל לא את הכל. אני לא יודע איך להסביר את הריח. זה ממש לא אותו הריח שהיה לפני הניקוי של ה-DPF. אז זה היה ריח של פיח, או לפי המכונאי ריח של סולר לא שרוף. עכשיו זה יותר מזכיר לי מזוט... מכל מה שקראתי אני יכול לעשות תואר שני במכונאות, אבל אין לי ניסיון בזה... האם סעפת סתומה יכולה לגרום לסירחון? אם לא מגיע מספיק אוויר לתערובת, אז אולי אחרי השרפה זה מריח ככה? אני חושד בכיוון הזה גם בגלל בעיות בהתנעה לפעמים.
  6. אם הוא עובד טסט ופותרים את בעית הסירחון בקבינה הרכב יכול לשרת אותי עוד הרבה זמן. כרגע אני צריך עצה איך פותרים את הבעיה הזו...
  7. המשך... שכחתי לרשום, לפני שהחלפנו שרשרת תזמון, מכון טסטים עשה טובה למוסכניק ובדק את הזרם על המצבר בהתנעה שיכול להראות אם יש הפרשי לחצים בבוכנות. כל הבוכנות הראו נתונים די דומים. לא עשינו בדיקת לחצים כי המוסכניק לא מצא מתאם לשעון שיתאים למנוע שלי... אמר שהסיכוי שתהיה בעיה הוא קטן כי הרכב לא מתנהג כאילו יש בעיה עם לחצים, לא שומעים משהו שמזכיר את זה ולמנוע יש הרבה כח. חפרתי באינטרנט בפעם הלא יודע כמה כדי להבין מה יכולה להיות הבעיה. למדתי איך ה-PDF עובד והגעתי למסקנה שכנראה העשן הלבן הוא בגלל שמחשב הרכב מחליט לנקות את ה-PDF ומזריק יותר סולר שלא נשרף וגורם למנוע לקרטע ולעשן עם הסירחון
  8. שלום לכם. חדש פה. פונה אליכם כי אני על סף יאוש עם הקניה הגרועה שעשיתי. מצטער, אבל הפוסט יהיה ארוך, מנסה לרשום את כל מה שעבר עלי ועל הרכב. הייתי חייב רכב גדול לעסק, קניתי ממגרש של חברה גדולה וידועה וקיבלתי רכב הרוס. בגלל שאני חייב את הרכב לעבודה ואין לי אפשרות לעשות עוד החלפה, אני משקיע כסף כדי לתקן את הרכב ורוב הבעיות (כנראה) טופלו, אבל נשארו עוד 2 שמציקות לי מאוד ואולי מישהו כאן עם ניסיון עם רכב דומה או ידע בתחום יוכל לתת כיוון כי גם אני וגם מוסכניק המטפל די מיואשים (אני יותר). מדובר על פיאט דובלו 2014, דיזל 1.3 ליטר עם מערכת DPF. אתחיל מהסוף עם הבעיות שנשארו: זה רכב דיזל
×
×
  • תוכן חדש...