Jump to content

דנדיניו

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דנדיניו

  1. אני לא מדבר על הפיקאסו. c4 רגיל
  2. בענין סיטרואן c 4 מציעים לי את זה עכשיו שנת 2015 מנוע 1.6 (הדגם הישן) במחיר של 32k האם עדיף לקנות את זה או כדאי יותר מאזדה 3 שנתונים 2011/12 . צריך את זה כרכב משפחתי
  3. יש לי הצעה לקנות אופל מריבה 2014 עם 90,000 ק"מ במחיר 30,000 ש"ח . כרגע יש לי סוזוקי sx4 שנת 2010 דגם האצ'בק ואני צריך תא מטען גדול יותר. הסכום שיש לי זה 30,000 ש"ח האם זה משתלם או שעדיף לחפש קורולה 2010
×
×
  • תוכן חדש...