קניתי לאחרונה יונדאי i10 חדשה שנת 2018. נפח מנוע 1250.
צריכת הדלק נראית לי מעט חריגה. מחשב הדרך מראה 9.0 כלומר 9 ליטר ל 100 קילומטר. ובהסבה לק"מ לליטר מדובר ב ליטר לכל 11 קילומטר בערך. אדגיש שהדרך אותה עושה הרכב היא של עליות ויחסית פקוקה (מעלה אדומים - ירושלים). האם מדובר בצריכה סבירה של דלק ?
תודה לעונים