Jump to content

שי פדלון

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שי פדלון

  1. קניתי לאחרונה יונדאי i10 חדשה שנת 2018. נפח מנוע 1250. צריכת הדלק נראית לי מעט חריגה. מחשב הדרך מראה 9.0 כלומר 9 ליטר ל 100 קילומטר. ובהסבה לק"מ לליטר מדובר ב ליטר לכל 11 קילומטר בערך. אדגיש שהדרך אותה עושה הרכב היא של עליות ויחסית פקוקה (מעלה אדומים - ירושלים). האם מדובר בצריכה סבירה של דלק ? תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...