שלום לחברי הפורום!
ברשותי רכב מסוג סיאט איביזה שנת 2012 הרכב עבר 112000 ק"מ.
לאחרונה שמתי לב שלאחר כמה דקות של הנעה הטורים ברכב עולים ל 1000 סל"ד.
חיברתי מחשב לרכב ע"מ לראות אם יש תקלות ולא היה בנוסף ניקיתי את החיישן map ואת בית המצערת,
אולם עדיין התקלה קיימת.
אשמח לעזרה