Jump to content

Shaiga

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Shaiga

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לחברי הפורום! ברשותי רכב מסוג סיאט איביזה שנת 2012 הרכב עבר 112000 ק"מ. לאחרונה שמתי לב שלאחר כמה דקות של הנעה הטורים ברכב עולים ל 1000 סל"ד. חיברתי מחשב לרכב ע"מ לראות אם יש תקלות ולא היה בנוסף ניקיתי את החיישן map ואת בית המצערת, אולם עדיין התקלה קיימת. אשמח לעזרה
×
×
  • תוכן חדש...