Jump to content

meni81

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי meni81

  1. שלום חברים, אני צריך להחליף את שתי הציריות ביונדאי i30 שנת 2013. מוסך אחד הציע להחליף את שתי הציריות כולל המוט המקשר. הוא טוען כי היום מחליפים תמיד את כל היחידה קומפלט (כ 1700 ₪). מוסך שני טוען כי אין צורך להחליף את המוט המקשר ומספיק להחליף רק את הפעמונים (כ 800 ₪). מי צודק ?
  2. שלום חברים, המערכת הפסיקה פתאום לפעול (הכל מת חוץ ממצלמת הרוורס). הצלחתי להגיע למסך שבו ישנה אפשרות לבצע עדכון תוכנה אך הם מבקשים סיסמא למערכת. מישהו יודע כיצד אפשר להשיג אותה ?
×
×
  • תוכן חדש...