שלום חברים,
אני צריך להחליף את שתי הציריות ביונדאי i30 שנת 2013.
מוסך אחד הציע להחליף את שתי הציריות כולל המוט המקשר. הוא טוען כי היום מחליפים תמיד את כל היחידה קומפלט (כ 1700 ₪).
מוסך שני טוען כי אין צורך להחליף את המוט המקשר ומספיק להחליף רק את הפעמונים (כ 800 ₪).
מי צודק ?