Jump to content

Ori Hait

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ori Hait

  1. גם בדברים הפשוטים הם גרועים, אני ממתין שלושה שבועות כבר שישלחו לי ספר רכב בדואר. זה לא יאמן.
  2. אנדרואיד אוטו באמת עובד טוב אבל הצורך בחיבור חוטי קבוע קצת מעיק.
  3. ובאייגו אצלך אין בעיות עברית?
  4. בעקרון רכב שאני מאד נהנה ממנו למעט שלושה נושאים : 1. סטארט סטופ - לצערי אין דרך להמנע מלכבות את הפונקציה כל נסיעה (שאלתי במוסך). 2. במערכת המולטימדיה העברית במפות של האייגו לפעמים הפוכה - "רחוב" הופך ל"בוחר" ועוד. 3. כשאני שם שיר בספוטיפיי למשל אז ברוב המקרים המערכת אינה מציגה את שם השיר הנכון במסך אלא את השיר ששמתי כשהפעלתי את ספוטיפיי. ניסיתי לטפל בנושאים 2-3 באמצעות עדכון גרסה במוסך מורשה של רנו ללא הצלחה (מצד שני על אף שהם טענו שהם עדכנו גרסה לא ראיתי שינויים בקודים של הגרסה לאחר העדכון לעומת לפני).
×
×
  • תוכן חדש...