בעקרון רכב שאני מאד נהנה ממנו למעט שלושה נושאים :
1. סטארט סטופ - לצערי אין דרך להמנע מלכבות את הפונקציה כל נסיעה (שאלתי במוסך).
2. במערכת המולטימדיה העברית במפות של האייגו לפעמים הפוכה - "רחוב" הופך ל"בוחר" ועוד.
3. כשאני שם שיר בספוטיפיי למשל אז ברוב המקרים המערכת אינה מציגה את שם השיר הנכון במסך אלא את השיר ששמתי כשהפעלתי את ספוטיפיי.
ניסיתי לטפל בנושאים 2-3 באמצעות עדכון גרסה במוסך מורשה של רנו ללא הצלחה (מצד שני על אף שהם טענו שהם עדכנו גרסה לא ראיתי שינויים בקודים של הגרסה לאחר העדכון לעומת לפני).