Jump to content

zilberstein

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של zilberstein

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ראשית, צריך שמי שיש לו עניין להיות מעורב בתביעה יביע את רצונו ואפשר יהיה לדעת בכמה אנשים מדובר.
  2. נכנסתי גם אני לסטטיסטיקה העצובה של קורבנות התקלה בגיר עם אותם נתונים כמו של עשרות האחרים שכותבים בפורום. כרגע אני ממתין לגזר הדין בנוגע לעלויות התיקון. הודעתי למוסך השירות בת"א שאלך עד הסוף גם אם נגמרה האחריות. עכשיו כשאני רואה שאני לא פרש בודד מפלס העצבנות והכעס עולים שבעתיים!! אשמח לעצות משכילות.
×
×
  • תוכן חדש...