שניהם עם אותו ק"מ (75000) , אותו יד (01) , שניהם בשנים 2014 , שניהם במחיר של 60 אלף (הם טוענים לגמישות במחיר במעמד הבדיקה) , הלאון 5 דלתות , האיביזה 3 דלתות.
שתיהם הצהירו לי על תאונות מאוד קטנות והראו לי תמונות של התאונה , ללאון מכה קטנה מהאופנוע בדלת הנהג אשר הוחלפה בלי פגיעה בשלדה כל שאר הרכב ללא מכות/שריטות וללא תיקוני צבע/פח.
באיביזה : מכה מאחורה אשר הוחלפו חלקים מקוריים לא פגיעה רצינית , הראה לי תמונות של הלפני + דו"ח שמאי.
חשוב לי : צריכת דלק , רכב שייראה צעיר (תאכלס שניהם עונים על ההגדרה)
מוריד לי קצת מהאיביזה שיש גג פנורמי אבל הוא רק מתרומם ולא נפתח ממש מבאס , בלאון מוריד לי שזה לא 3 דלתות (אין תקציב לגימור fr וגם צריך רק אוטומט)
מה אתם אומרים מה כדאי לי?