Jump to content

DanielKot

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של DanielKot

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שניהם עם אותו ק"מ (75000) , אותו יד (01) , שניהם בשנים 2014 , שניהם במחיר של 60 אלף (הם טוענים לגמישות במחיר במעמד הבדיקה) , הלאון 5 דלתות , האיביזה 3 דלתות. שתיהם הצהירו לי על תאונות מאוד קטנות והראו לי תמונות של התאונה , ללאון מכה קטנה מהאופנוע בדלת הנהג אשר הוחלפה בלי פגיעה בשלדה כל שאר הרכב ללא מכות/שריטות וללא תיקוני צבע/פח. באיביזה : מכה מאחורה אשר הוחלפו חלקים מקוריים לא פגיעה רצינית , הראה לי תמונות של הלפני + דו"ח שמאי. חשוב לי : צריכת דלק , רכב שייראה צעיר (תאכלס שניהם עונים על ההגדרה) מוריד לי קצת מהאיביזה שיש גג פנורמי אבל הוא רק מתרומם ולא נפתח ממש מבאס , בלאון מוריד לי שזה לא 3 דלתות (אין תקציב לגימור fr וגם צריך רק אוטומט) מה אתם אומרים מה כדאי לי?
  2. אני חושב שאין הבדלים נוספים והכל תלוי ברכב עצמו אם הוא שמור או לא , ככלל ההבדל היחידי שאני מכיר זה מה שהוא הגיב.
×
×
  • תוכן חדש...