Jump to content

AOZ

  • הודעות

    32
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AOZ

  1. תובנות? מישהו?
  2. מעלה את השרשור מן האוב.. ככה. החלטתי ללכת על הפורטה, בין היתר כי אני לא מוצא מיצובישי לנסר הדור החדש עם מנוע 1.6 או 1.8. הלבטים שלי הם כאלה: ללכת על יד ראשונה מפרטי ב -55k מ-2013 (נובמבר) שטופל כיאות ובאמת במצב כמו חדש קוסמטית או לפזול לליסינג ובאותו המחיר וקילומטרז' דומה לקנות רכב שני שנתונים קדימה (כמובן שילדה נקייה). מה נראה לכם שכדאי?
  3. ידידי, אני מבין. תודה על התייחסותך, רק שואל מהן החולשות והחסרונות של גרסת 1.6 באמינות. ביצועים פחות חשובים לי.
  4. למיטב הבנתי מקריאה בפורום, בגרסת ה 1.6 החדשה מ-2013 יש תיבה רציפה של ניסאן ג'וק. עליה אני מדבר ושואל.
  5. הגיר עם הניסאן ג'וק לא מוצלח מבחינת אמינות יחסית לגרסת2.0מ? מה החסרונות שלו מבחינת איבזור יחסית לגרסא של ה 2.0?
  6. האמת, הנראות של המיצובישיות לא משהו בכלל. מוכן להתפשר על מראה- אבל משום מה קצת "ערסיות" מידי בשבילי. בנוגע לפלואנס, עד כמה יותר יקרים? הרכב כל היום במוסך? מדובר בהפרש מחירים שיכול להגיע ל-5 אלף ש"ח. הרנו תקזז את ההפרש בטיפולים? צריכת הדלק כזו פער? נוסע 10 אלף ק"מ בשנה כאמור.
  7. שלום לכולם, אני קורא בפורום כבר שנים, קורא ומתעניין (אך ממש לא מבין גדול). יש ילד בדרך, וזה הזמן להחליף רכב. קראתי מספר ת'רדים ושרשורים שונים בפורום אבל הגעתי למסקנה שהמידע שקיבלתי לא מספיק עדכני או מעמיק. הרכב ישמש בעיקר לנסיעה עירונית, בערך פעם בשבועיים נסיעה למרכז מב"ש, נסועה שנתית של בערך 10K בשנה. חשוב עבורי, לפי הסדר, סדר יורד: בטיחות, אמינות, מחיר טיפולים ותיקונים, בגאז' גדול ועם גישה נוחה. המטרה היא להחזיק ברכב 4-5 שנים ולגדול איתו. התקציב די מוגבל (עד 45-50k, לא פוסל אופציה לתשלומים בליסינג אם לא תהיה ברירה) כמה רכבים תפשו לי את העין: 1. רנו פלואנס אוטומטית בנזין, עם הגיר של ניסאן: הדיזל לא בא בחשבון כי הנסיעות לעבודה ולסידורים קצרות (רבע שעה גג) וזה לא בריא למיטב הבנתי לרכב דיזל. עכשיו שכבר עברו 4-5 שנים על הכביש, איך מערכת החשמל? הגיר? עד כמה הרכב "עגלה" ובכלליות מהי אמינותו? מקווה שהרכישת ניסאן ע"י רנו הועילה במשהו. יש הרבה רנו על הכביש, ואולי יש גרף שיפור. לא אשקר, אפשר למצוא כאלה מ-2013-2014 עם 70 ק"מ במחיר של 35 אלף ש"ח וזה באמת מפתה. איך באמת עלות החלפים והטיפולים לרכב לעומת היפניות/ קוריאניות. מפחד מבעיות חשמל שיעלו הון. המחיר הזול מעלה חששות שמה שזול- בסוף יקר. 2. קיה פורטה/ יונדאי I35: להבנתי אותו רכב, רק שהיונדאי יקרה יותר. הבנתי שהם מפנקים (יש באמת הבדל בישיבה בשתיהן מבחינת גובה,ראות וכו?), טיפולים זולים ודי אמין. שתי בעיות: קשה למצוא רכב כזה עם קילומטרז' נמוך מ-100 אלף ק"מ, ואלו שכן מחירים די גבוהים. כמו כן לא מצאתי התייחסות לבטיחות של הרכבים הללו. מעדיף מאוד כזו אחרי מתיחת הפנים. וזה המקום לשאול, איך מזהים על ה I35 שהיא מהדגם אחרי מתיחת הפנים? 3. או, פה זה המקום שלכם להציע הצעות, הראש פתוח לגמרי ולא נעול כלל. ראיתי שבת'רד דומה המליצו על אימפרזה, סניק וכו, אשמח לשמוע עוד המלצות. הבהרה בנוגע לתקציב: אם אגיע למסקנה שלא שווה קנייה של רכב ב-40 אלף ש"ח עם 100 אלף קילומטרז' מליסינג, אעדיף אפילו למתוח את עצמי ולשלם בתשלומים, אבל לקנות רכב שיענה על הדרישות- אני לא מתכוון להחליפו בקרוב.
×
×
  • תוכן חדש...