Jump to content

Itay Angel

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Itay Angel

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עברתי על חלק מהשרשור וראיתי שיש כמה דגמים מומלצים. תהיתי לגבי העמידות שלהם בשמש ובחום הישראלי ? קראתי שכאלה עם סוללה לא יעמדו בזה (בגלל הסוללה) בנוסף - בד״כ אני סומך על האתר הבא אבל לא ראיתי כאן ביקורות על המוצרים שפירסמו שם (ובאופן מפתיע גם באמאזון הביקורות לא מי יודע מה) https://thewirecutter.com/reviews/best-dash-cam/ מה דעתכם ?
×
×
  • תוכן חדש...