Jump to content

Kolasinac

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Kolasinac

  1. אהלן, אני רוצה לקנות רכב אוטומטי עד 25+- אלף. רוב השימוש יהיה הסתובבות בעיר (מקסימום 3 נוסעים סהכ) ופעם ב... נסיעה בין עירונית. אלה האופציות, מה האופציה המומלצת לדעתכם? אשמח גם להסבר למה. רנו קליאו דור 3 2012, פיג'ו 107 2012, סיאט מי 2012, סיטרואן C1 2012, פיאט פונטו איבו 2012, סוזוקי אלטו 2011, דייהטסו סיריון 2011, ניסאן מיקרה 2011, יונדאי i10 2010, מאזדה 2 2010, אופל קורסה 2010, סקודה פאביה ספייס 2010, סקודה פאביה 2010 ופולקסווגן פולו 2010. רק מזכיר, כולם אוטומטיים. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...