אהלן,
אני רוצה לקנות רכב אוטומטי עד 25+- אלף.
רוב השימוש יהיה הסתובבות בעיר (מקסימום 3 נוסעים סהכ) ופעם ב... נסיעה בין עירונית.
אלה האופציות, מה האופציה המומלצת לדעתכם? אשמח גם להסבר למה.
רנו קליאו דור 3 2012, פיג'ו 107 2012, סיאט מי 2012, סיטרואן C1 2012, פיאט פונטו איבו 2012, סוזוקי אלטו 2011, דייהטסו סיריון 2011, ניסאן מיקרה 2011, יונדאי i10 2010, מאזדה 2 2010, אופל קורסה 2010, סקודה פאביה ספייס 2010, סקודה פאביה 2010 ופולקסווגן פולו 2010.
רק מזכיר, כולם אוטומטיים.
תודה מראש