Jump to content

iliya8801

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי iliya8801

  1. השאלה היא מה התקציב ומה המטרה ,מדובר במערכת מאוד בסיסית שאתה רוצה למעשה להוסיף לה סאב ,יש לך יציאת RCA אחד ביחידת הראש והסאב שלך יכול לעבוד עם הספק בסיסי ב 4 אום ,כל מגבר שמסוגל לספק 150RMS ומעלה ב 4 אום יכול להיות מתאים עבורו ,זה יכול להיות מגבר מונובלוק או מגבר 2 או 4 ערוצים בגישור. הבנתי שאני יכול לפצל את יציאת ה RCA ביחידת הראש. אני מחפש עם תקציב בסיסי עם הגברה גם לרמקולים.
  2. נא | לקרוא | פה | https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?194440-%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90-%D7%91%D7%98%D7%A8%D7%9D-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94!
×
×
  • תוכן חדש...