השאלה היא מה התקציב
ומה המטרה ,מדובר במערכת מאוד בסיסית שאתה רוצה
למעשה להוסיף לה סאב ,יש לך יציאת RCA אחד ביחידת הראש
והסאב שלך יכול לעבוד עם הספק בסיסי ב 4 אום ,כל מגבר שמסוגל לספק 150RMS ומעלה ב 4
אום יכול להיות מתאים עבורו ,זה יכול להיות מגבר מונובלוק או מגבר 2 או 4 ערוצים בגישור.
הבנתי שאני יכול לפצל את יציאת ה RCA ביחידת הראש. אני מחפש עם תקציב בסיסי עם הגברה גם לרמקולים.