אהלן חברה
אני גיל בן 25 ומזה כשנה אני נוהג בסיטרואן AX GTI 92
למי שמבין האוטו זהה ל 106 XSI מבחינת מתלים מנוע וגיר.
רק מה שההתנהגות שלו שונה: מהיר והרבה יותר עצבני
וכמו כל צרפתיה זקנה אני זקוק לחלקים בשבילה.
אז אם למישהו יש איזשהו חלק מעניין : פלסטיקים, מכניקה או ספר עם תרשימים של חשמל וכאלה אז הוא מוזמן ליצור איתי קשר
אני מוכן לקבל בשמחה כל עזרה בנושא
צרו איתי קשר ב: [email protected]
או בנייד: 050-6970804