Jump to content

gili0412

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גבעתיים
  • תחביבים
    מכוניות וכסף
  • מקצוע
    בנקאי

הנקודות של gili0412

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. מישהו יודע אם אפשר לשפץ בולם זעזועים קדמי של בילשטיין?, אם כן - איפה וכמה עולה? תודה לכולם גיל
  2. אהלן חברה אני גיל בן 25 ומזה כשנה אני נוהג בסיטרואן AX GTI 92 למי שמבין האוטו זהה ל 106 XSI מבחינת מתלים מנוע וגיר. רק מה שההתנהגות שלו שונה: מהיר והרבה יותר עצבני וכמו כל צרפתיה זקנה אני זקוק לחלקים בשבילה. אז אם למישהו יש איזשהו חלק מעניין : פלסטיקים, מכניקה או ספר עם תרשימים של חשמל וכאלה אז הוא מוזמן ליצור איתי קשר אני מוכן לקבל בשמחה כל עזרה בנושא צרו איתי קשר ב: [email protected] או בנייד: 050-6970804
×
×
  • תוכן חדש...