Jump to content

meronl

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי meronl

  1. כפתור RESET, ואז כשהמערכת עולה יש 3 שניות לגעת במסך. תודה. עידכנתי אבל כעת לא מצליח להיכנס לגוגל פליי. מה עליי לעשות?
  2. לצערי לא. הלחצן של הווליום לא מכבה את המערכת. האם יש דרך אחרת?
  3. האם ניתן להתקין גם על יונדאי סונטה 2018? על מנת להיכנס לתפריט הריקברי יש לכבות את המערכת על ידי לחיצה על לחצן PWR. אני לא מוצא לחצן כזה. איך מכבים את המערכת?
×
×
  • תוכן חדש...