לפני כמה ימים גם אני קיבלתי את הודעה Check Auto Gearbox ברנו קליאו 2013. מעצבן, הרכב סה"כ 60000 ק"מ. התיקון כמעט 5000 ש"ח אחרי כל הנחות. גם לי הלחיפו מצבר שלא פתר כלום. אבל אצלי בבדיקה לא הייתה תקשורת בכלל למחשב גיר לכן הם חשדו שמדובר במצבר.
אני לא מבין איך אנשים הצליחו להחליף מחשב גיר ב-2000-3000 ש"ח. אתמול התקשרתי למוסך קארסו, רק העלות של המחשב 5000 ש"ח.
מה שמרגיז שלפי מה ראיתי הבעיה ידועה לא רק בארץ וברנו שותקים.