Jump to content

mhs

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mhs

  1. היי, על איזה רכב מותקן? אתמול אמרו לי בחנות אחד שסינקופה תוך כמה חודשים מפסיקה לתמוך למצלמות 360 של הרכב. אני צריך לניסן קשקאי 2015
  2. שלום רב, מה לדעתכם היום למערכות nippon וsyncopa? היה לי מערכת nippon תואמת מקור ברכב פולקסוון גולף, האמת שלא משהו, היתה לה הרבה בעיות בתוכנה כדוגמאות הווליום קפץ למקסימום או להפך בשקט, האפליקציה מבנה למוסיקה לא מזהה את הדיסק און קי. גם המערכת היית חסומה לעדכונים. היבואן לא נתן אף פעם את הסיסמה לאיפוס. היום, איזה מערכת שווה יותר?
  3. היי נקמיצ'י, התקנת את המערכת הזאת? מה הנסיון שלך?, עובדת טוב? היה לך תקלות ברכב (מצבר, נעילה, התנעה?)
×
×
  • תוכן חדש...