שלום רב, מה לדעתכם היום למערכות nippon וsyncopa? היה לי מערכת nippon תואמת מקור ברכב פולקסוון גולף, האמת שלא משהו, היתה לה הרבה בעיות בתוכנה כדוגמאות הווליום קפץ למקסימום או להפך בשקט, האפליקציה מבנה למוסיקה לא מזהה את הדיסק און קי.
גם המערכת היית חסומה לעדכונים. היבואן לא נתן אף פעם את הסיסמה לאיפוס.
היום, איזה מערכת שווה יותר?