היי אני לקראת רכישת יונדאי אקסנט 2006 מבעלים פרטיים..
עכשיו לאחר בדיקה של הרכב ונהיגה עליו הרכב על פניו נראה מצויין ונוסע מעולה והבעלים גם מציג בפניי היסטוריית טיפולים שלוש שנים אחורה במוסך מורשה של יונדאי אבל מה יש נורת CHECK דלוקה בדשבורד..
ששאלתי את הבעלים על כך נאמר לי שבמוסך אמרו להם שמדובר בתקלה שאין צורך לטפל בה והכל בסדר וזה כתוצאה מהאקלים\דלק שיש בישראל שגורם לנורה הזאת להדלק בהרבה דגמיי יונדאי מהשנתונים האלה ובגדול הם אומרים שהנורה מצביעה על משהו בממיר הקטליטי.
חשוב לציין שהרכב עבר טסט לפני חודש ככה שכנראה שמבחינת פליטת גזים הוא בסדר.. השאלה אם חברי הפורום פה מכירים משהו כזה ויודעים להגיד אם באמת יש תקלה כזאת בדגמים האלה והאם יש סיבה לדאגה כאדם שמעוניין לרכוש את האוטו.
תודה!