Gabriel Sila
-
הודעות
52 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Gabriel Sila
-
מעוניין לרכוש רכבת עד 40K ורוצה המלצה על דגם
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני אגיד לך תאמת אני לא סגור מה הנסועה השנתית שלי כי כרגע אני סטונדנט ומתנייד בעיקר בתחבצ.. כרגע אני נוסע סביב ה 8000-9000 ק"מ בשנה שזה דיי נמוך אבל מעריך שאתחיל לעבוד מתישהו בקרוב מקווה אז זה יגדל.. הספארק אמינה? זה גם ממש חשוב לי .. בגלל זה חשבתי ללכת על יפני (התדמית שהם פשוט לא מתקלקלים) -
היי אני רוצה לקנות לי רכב לנסיעות בין עירוניות אבל לרוב כנראה יהיו עירוניות. חשוב לי שיהיה כמה שיותר חסכוני בדלק וחוץ מזה בגדול רכב מא׳ לב׳ אני סטודנט. חשבתי בנתיים על מזדה 2 או הונדה סיוויק האטצ׳בק או קיה ריו, כולם סביב שנתון 2013-2014.. יכולים להמליץ על אחד מהם ספציפית מסיבה מסויימת? יש לדעתכם שימוש טוב יותר לכסף בתקציב הזה? הגבלתי את החיפוש שלי לעד 140,000 ק״מ זה סביר ? תודה רבה!
-
מחפש המלצה לצמיגים חדשים לקיה פיקנטו
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רגע שאלה .. אם V זה יותר מ H אז מותר לי לשים צמיגים שהם עם V? -
מחפש המלצה לצמיגים חדשים לקיה פיקנטו
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המידות הם 185\55\R15 מקדם העומס של הצמיג הנוכחי שלי הוא 86H -
מחפש המלצה לצמיגים חדשים לקיה פיקנטו
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובה המהירה. תוכל להמליץ לי על דגמים ספציפיים? פאלקן והנקוק קלבר פירלי וקומו נחשבות למותגים טובים לעומת קונטיננטל ? -
שלום לכולם. רציתי להתייעץ, אני כנראה לקראת החלפת צמיגים ברכב שלי שהוא בן 4 שנים והצמיגים הקדמיים כבר מראים סימני שחיקה. מה שיש לי כרגע על הרכב זה הצמיגים שהגיע עם הרכב (זה היה רכב חדש) שהם מדגם continental ecocontact 5. חשבתי להחליף לאותו צמיג או שלגרסא 6 שלו כי זה מותג טוב וגם לא ממש מבין בזה.. אז לפני זה רק רציתי לקבל דעה של אנשים שמבינים בזה קצת.. השאלה שלי היא האם יש משהו יותר טוב או עם יותר תמורה למחיר? הצמיגים האלה לפחות לפי האינטרנט מתחיל מ400 שקל לאחד.. במוסך היבואן (הרמאי) הציעו לי צמיגי iLink ואני דיי בטוח שזה מותג סיני שאני לא בטוח לגביי הטיב שלו.. אשמח לקבל גם לגביי זה דעה.. באופן כללי, הרכב נוסע בעיקר בעיר ופעם פעמיים בשבוע יוצא ממנה לכבישים מהירים. תודה רבה.
-
אהלן כולם אני מחפש רכב שישמש אותי בעיקר לסופי שבוע ואו לדברים יום יומיים. מה שחשוב לי ברכב זה שיהיה אמין, בגודל סביר (לא קיה פיקנטו וכו'), תחזוקה זולה, וחסכוני, ושלא יאבד יותר מידי מהערך בשנים הקרובות אם ארצה למכור אותו. בגדול רכב שיביא אותי A ל B ולא ממש הרבה מעבר לזה.. בנוסף רציתי לשאול שאלה.. אני מחפש ביד שתיים ורואה כל מיני הייבירידים מה2013 כזה (נגיד הונדה ג'אז) השאלה שלי זה האם לקנות נגיד הייברידי זה טעות בגלל שצריך להחליף סוללה כל כמה זמן והבנתי שזה יקר ? תודה לכולם!
-
קיה פיקנטו 2018 טיפול 4 שנים התייעצות על המחיר
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
השאלה שלי זה עד לדעתך זה חשוב כרגע להחליף את הנוזל בלמים לחלוטין ולרוקן אותו מהגלגלים ? הרי להחליף נוזל בלמים זה כל 2 שנים לפי היצרן אז בפעם הבאה אני כבר לא אהיה באחריות.. כמו שאני מבין מה שיהיה לי ברכב זה נוזל בלמים חדש חלקית שהרבה ממה שנמצא כבר בתוך הצינורות בלמים ישאר איתו ל2 שנים הקרובות ורק מה שבמכיל יתחלף ויתערבב איתו .. השאלה אם יכול להגרם מזה נזק כי כפי שאמרתי הרכב כבר לא יהיה באחריות -
קיה פיקנטו 2018 טיפול 4 שנים התייעצות על המחיר
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן אני אעשה כמה טלפונים ואראה.. אתה חושב שאני צריך לחפש מוסך שעושה את ההחלפה של הנוזל בלמים כמו שצריך כתנאי לביצוע העבודה שם ? -
קיה פיקנטו 2018 טיפול 4 שנים התייעצות על המחיר
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן הוא באחריות.. 7 שנים מנוע וגיר איזה תקן מדובר? כאילו איך אדע שהשמן שאני קונה יעמוד בתקן? אגב.. נניח והם יסכימו להשתמש בחלפים שלי.. איך אני יכול לדעת שזה באמת קרה? במוסך מורשה הזה הם לא מסכימים שתכנס לאיזור עבודה שלהם.. אגב עדכון - דיברתי עם המוסך המורשה בעיר שלי.. הם אמרו שהם לא הולכים להשתמש בחלפים שאני מביא.. בנוסף הם אמרו שהם לא הולכים להוציא את הנוזל בלמים הקיים והם רק כנראה מחליפים את מה שבמיכל!! החלפים שלהם יוצאים בסך הכל לבד 489 לעומת 280 בערך בחנות חלפים.. נראה לי עבודה בעיניים לא יאמן.. מה אתם אומרים? -
קיה פיקנטו 2018 טיפול 4 שנים התייעצות על המחיר
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי ממש תודה על התשובה המפורטת.. אני באמת בדקתי פה אצל החנות חלפים שקרובה אליי והכל ביחד רק חלפים יהיה 280 .. רציתי לשאול מה זה אומר מ"צובר של המוסך" ? ואגב מה אתה חושב על שמן מנוע של Velvoline ? חשבתי ללכת עליו וללכת למוסך להגיד להם שיחליפו לי אליו במקום באמת מהחלפים שלהם.. תודה! -
היי רציתי לקבל יעוץ .. יש לי קיה פיקנטו 2018 שצריכה לעבור בקרוב מאוד טיפול 4 שנים שהבנתי שהוא היקר מבין הטיפולים.. המוסך של היבואן אומר שצריך להחליף: שמן מנוע+מסנן מסנן אויר מנוע נוזל בלמים אטם (לא ממש הבנתי איזה) רוצים לנקות את המנוע וגובים על זה 15 שקל סך הכל הטיפול עולה 1004 שקל.. האם זה נשמע מחיר הוגן? אני פשוט יודע מניסיון העבר שהם יקרנים בעיקר על חלקי חילוף.. אז רק רוצה לוודא שאולי לא כדאי לי לחפש מוסך אחר.. תודה לעונים
-
התיבה לא הכי חסכונית ולפעמים מושכת הילוכים אבל אם אתה לומד איך להתנהג איתה היא לגמרי יכול להיות בסדר גמור אני לפי המחשב רכב מוציא ממנו 1 ל16 שזה נתון ממש טוב לדעתי בנסיעה משולבת
-
את האמת שבנסיעה שלי בחזור כבר חשבתי על זה על לקחת תנופה לפני עליה ולהאיץ כמה שאני יכול אבל אני דיי בטוח שבגלל שהמנוע מוריד הילוכים הוא מאט את הרכב בבלימת מנוע ולכן אני כמעט תמיד בעליות אם הן ארוכות מגיע למצב שאני על 60-80 קמ"ש
-
אהלן אנשים! רכשתי לא מזמן קיה פיקנטו 2018 חדשה מנוע 1.2 אוטומטית עכשיו.. ידוע לי שזה מנוע קטן ולא מרובה בכוחות סוס.. ושמדובר רק על 4 הילוכים אבל... אתמול נסעתי איתה לירושלים.. וממש הפתיע אותי החוסר "סחיבה" שלה הגענו לעליה בדרך לירושלים שהיא לא כזאת תלולה.. והרכב לפי מה שהבנתי הוריד להילוך נמוך יותר בעצמו ולא העביר יותר הילוכים וכשלחצתי על הגז הסלדים קפצו לי למעלה 4 אלף על מהירות 60-80 קמ"ש והאוטו לא ממש האיץ מעבר ל80 קמ"ש גם הדוושת גז הייתה "קלה" זתומרת איפשרה לי ללחוץ עליה בלי הרבה התנגדות כמו שבדרך כלל היא עושה האם זוהי התנהגות נורמלית של המנוע והרכב בכלל בעליות? האם גם לכם ישנה התנהגות דומה של הרכב? מציין שלא היה לי מטען והרבה נוסעים ברכב בכלל חוץ מאחי שהיה איתי וכמה תיקים קטנים שהגענו למישור הרכב חזר לפעילות נורמלית
-
היי אנחנו מתלבטים לגביי רכישת רכב חדש... בנתיים האופציה העיקרית שלנו היא הפיקנטו 2018 בדרגת האבזור הגבוהה ביותר מהיבואן מדובר על רכב שיסע לרוב נסיעות עירניות ובין עירוניות לא ארוכות מידי.. אבל בשביל השקט הנפשי קונים חדש... בכל אופן ראינו את הפיקנטו ודיי אהבנו גם את כל האבזור וכו' והמחיר.. סביר אני חושב.. יש למישהו פה חוות דעת על הרכב? יכול לומר איך הוא מרגיש לו לעומת נגיד מיני אחרות אם הוא התנסה בהם.? ובכלל?.. יש רכבי מיני בטווח מחירים הזה שהם יותר משתלמים כלכלית? (אזור ה80K) תודה רבה!!
-
התייעצות לגביי מאזדה 3 מודל 2005 220 אלף ק"מ
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מדובר על מנוע 1600 אז באופן כללי לדעתם אם בבדיקה הרכב יוצא סבבה יש טעם לחשוש מזה שהוא עם ק"מ גבוה? -
התייעצות לגביי מאזדה 3 מודל 2005 220 אלף ק"מ
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האמת שבולמים משולים וחיישן חמצן הוחלפו ממש ממש לא מזמן על ידיה.. טיפולים דיי יקרים ויש על הכל קבלות.. -
היי! ראיתי היום את רכב מאזדה 3 מודל 2005 אבל עם 220 אלף ק"מ הרכב נראה במצב מאוד טוב ומטופל עד היום במוסך מורשה... אצל הבעלים 10 שנים ויש לה ממש ספר טיפולים ותיעוד על כל דבר.. השאלה שלי האם בק"מ הזה שווה לי לקחת את הרכב או שאני עלול למצוא את עצמי מחליף מנוע בזמן הקרוב? הם רוצים עליו 11 אלף בנוסף איך הצריכת דלק של הרכב הזה? אשמח לחוות דעת
-
השאלה אם זה באמת נכון הקטע הזה עם האימפרזה או שזה פאק ברכב שראיתי ולזה לא אמור להיות ככה.. בכל אופן יש עוד רכבים שהיית אולי ממליץ עליהם בטווח מחירים הזה?
-
היי! אני מחפש כבר תקופה רכב באזור ה10K לקנות לעצמי כרכב ראשון. לאחר מספר חיפושים וראיית כמה רכבים ונהיגה על חלק מהם. ראיתי לאחרונה רכב סובארו אימפרזה 2006 שמגיע עם כל מיני פיצ'רים מגניבים כמו סאן רוף ושמור במצב טוב יחסית.. אבל מה ששמתי לב בנהיגה עליו זה שהרכב מרגיש כאילו אין לו ממש כח ובמהירויות גבוהות קצת קשה לו להאיץ.. ולאחר קריאה פה קצת בפורום ראיתי שמדובר על משהו שקיים בהרבה רכבים מהסוג הזה.. וזה בגלל שהמנוע שלו חלש לעומת הנפח.. אז עכשיו.. לאחר שהסתכלתי על כל מיני רכבים ובגלל שאני פחות מבין בזה.. הייתי שמח לשמוע להצעה מכם המומחים על איזה רכב הכי הייתם ממליצים לי לרכוש זתומרת על איזה דגמים של רכבים הכי כדאי לי להסתכל ככה שאקבל את התמורה הכי גבוהה לכסף שלי. מה שמעניין אותי זה נטו רכב שמביא אותי מא' לב' והוא אמין ולרוב ללא תקלות (שזה הבנתי שהאימפרזה מצויינת בזה למשל) תודה רבה!
-
נורת CHECK דלוקה ביונדאי אקסנט 2006
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אפ ------ -
נורת CHECK דלוקה ביונדאי אקסנט 2006
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בגדול אין לי בעיה להגיע לחדרה.. רק שאלה קטנה... האם הממיר הזה.. יכול להשפיע כל שהוא בצורה שלילית על ביצועי הרכב? או לצורך העניין לפגוע בו בטווח הארוך? (למשל יכול לפגוע או להוריד מבצועי המנוע?) -
נורת CHECK דלוקה ביונדאי אקסנט 2006
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
162 אלף ק"מ -
נורת CHECK דלוקה ביונדאי אקסנט 2006
Gabriel Sila פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי אנשים לאחר סריקת מחשב הרכב נמצאו שלושה קודים 1. P0420- catalyst system efficeiency below threshold (bank 1) הקוד שגורם לנורה. 2. P1690- immobilazer smarta error שזה הבנתי שזה שטויות 3. P0121- Throttle position sensor 1 signal circuit range\performance המוסכניק שבדק את מחשב הרכב אמר את אותו הדבר שהמוכר אמר לי וזה מוסך לא מורשה ומוסך שאני מצאתי במקרה.. אז יש מצב שהדבר אמת? כך או כך הוא איפס את מחשב הרכב ועכשיו הנורה לא דולקת עוד אך נאמר לי שהיא צפויה להלדק בימים הקרובים שוב.. בנוסף אמר שיש אפשרות להחליף את הממיר הקטליטי והתקלה ככל הנראה תיפטר.. אבל כפי שזה נראה בעיניו ממבט חטוף איך בזה צורך כרגע. שאלה נוספת לי אליכם.. אני ביצעתי על הרכב בדיקת עצמיות והסתכלתי גם על הסטוריית הטיפולים שלו והמוכר גם הציג בפניי היסטוריית תביעות לחברת הביטוח שלוש שנים אחורה שבהם הוא מחזיק ברכב ואין שום תאונות. בנוסף הציג בפניי את הבדיקה שהוא ביצע לרכב לפני שלוש שנים במכון בדיקה לרכב ואת כל הדברים שנמצאו שם כמעט את כולם הוא סידר במוסך מורשה וראיתי זאת בקבלות האם לדעתכם.. יש צורך כל שהוא בבדיקה במכון רישוי לרכב שמחירו 9000 ש"ח? בנוסף.. עוד שאלה קטנה.. זה רכב ראשון שלי ואינני כלכך מבין בזה.. כשיצאנו מהרכב לאחר הנסיעה היה ריח "חם" מהדיי אחורה של הרכב ושפתחתי את המכסה מנוע הרחתי והריח לא הגיע משם.. זה יכול להעיד על משהו או שזה נורמלי?
