Jump to content

Rami1989

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Rami1989

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. איך מתחילים ומארגנים תביעה ייצוגית ?!
  2. אני תומך.אבל החברה לא תומכת בכיס .אחריות של 5 שנים כמו ב dsg.
  3. היום הרכב נבדק במוסך הוד נהריה קליאו 2014 1.2 טורבו .63000 ק"מ בעיית מחשב גיר אובחנה קרסו משתתפים 40%.עלות תיקון 5200 שח כולל טיפול בנוסף:ביקשו לחתום על מחווה שאין לי שום תביעה נגד קרסו בעניין זה .לחתום ?!
×
×
  • תוכן חדש...