Jump to content

avishaifrad

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avishaifrad

  1. ליחידה של האזעקה עצמה אין בורג, נראה אטום מכל הכיוונים.
  2. היי, מישהו יודע איך מחליפים את הסוללה לשלט של המיצובישי לנסר? ניסיתי לפתוח את המפתח אך היחידת של האזעקה היא כיחידה אחת, לא ראיתי דרך לפתוח אותה. מצ"ב תמונה של המפתח: http://www.gaaa.biz/wp-content/uploads/2017/07/%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%A9%D7%9C%D7%98-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8.jpg
×
×
  • תוכן חדש...