היי, מישהו יודע איך מחליפים את הסוללה לשלט של המיצובישי לנסר? ניסיתי לפתוח את המפתח אך היחידת של האזעקה היא כיחידה אחת, לא ראיתי דרך לפתוח אותה. מצ"ב תמונה של המפתח: http://www.gaaa.biz/wp-content/uploads/2017/07/%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%A9%D7%9C%D7%98-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8.jpg