Jump to content

aviva123

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aviva123

  1. כן אני מכיר את היבואן רמי וכנראה שגם אתה אם אתה יודע עליו כל כך הרבה דברים. רמי הוא בחור ישר ואמין אשר מוכר מוצרים חלקם מיובאים וחלקם מהארץ. המחירים שלו הם מחירים טובים והגונים. מה שאתה עושה זה פשוט השמצה לשמה אם אתה יודע כל כך הרבה פרטים על שמו הפרטי וכתובתו מה שאתה עושה מעל גבי האתר זה "הוצאת לשון הרע" ותשמר לך מפני תביעות. התחרות היא פתוחה והוגנת כל אחד יכול לקנות היכן שהוא רוצה. ודרך אגב לא שווה לזייף רמקולים של מורל אם כבר אז יש חברות הרבה יותר טובות ויותר שוות. מורל מיוצר בארץ ובתחרויות בחול הוא לא קנה מידה להשוואה.
  2. במחיר של 450 ש"ח לקומפונטט מורל זהו מחיר מצויין בהתחשב באיכות של המוצרים ואני מכיר יבואן טוב ואמין שנמצא באזור אשדוד אשר קונה ישירות מן היצרן של מורל. המחיר של 450 ש"ח אשר אתה נדרש לשלם הוא מחיר טוב מאד כי אני בתחום ויודע שאת הקומפונטט הנ"ל מוכרים לחנויות במחיר של 360 ש"ח + מעמ שזה עוד 16.5% כך שאותו יבואן מוכר בזול מאד וכמעט ללא רווח.
×
×
  • תוכן חדש...