כן אני מכיר את היבואן רמי וכנראה שגם אתה אם אתה יודע עליו כל כך הרבה דברים.
רמי הוא בחור ישר ואמין אשר מוכר מוצרים חלקם מיובאים וחלקם מהארץ. המחירים שלו הם
מחירים טובים והגונים. מה שאתה עושה זה פשוט השמצה לשמה אם אתה יודע כל כך הרבה פרטים על שמו הפרטי וכתובתו מה שאתה עושה מעל גבי האתר זה "הוצאת לשון הרע" ותשמר לך מפני תביעות.
התחרות היא פתוחה והוגנת כל אחד יכול לקנות היכן שהוא רוצה.
ודרך אגב לא שווה לזייף רמקולים של מורל אם כבר אז יש חברות הרבה יותר טובות ויותר שוות.
מורל מיוצר בארץ ובתחרויות בחול הוא לא קנה מידה להשוואה.