Jump to content

oferon

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oferon

  1. קניתי רכב כזה אתמול עם 50000 ק"מ והיום אחרי נסיעה של עשר דקות צצה לי ההודעה הנ"ל. במוסך המורשה אבחנו תקלה במחשב הגיר והוזמן חלק מצרפת כיוון שאין במלאי בארץ. יש לי עוד חודשיים עד תום האחריות.....מתחיל לחשוש שמא מדובר ברומן ארוך שהולך להתפתח
×
×
  • תוכן חדש...