Jump to content

aepshtin

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aepshtin

  1. למה הוא משמש? כיצד מחליפים חיישן קמשפט בהונדה סיוויק 2003? (היכן הוא ממוקם ואיך להחליפו). איזה חברה מומלצת? (האם מקורי?). ומה המחיר הסביר של החיישן. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...