Jump to content

aepshtin

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של aepshtin

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. למה הוא משמש? כיצד מחליפים חיישן קמשפט בהונדה סיוויק 2003? (היכן הוא ממוקם ואיך להחליפו). איזה חברה מומלצת? (האם מקורי?). ומה המחיר הסביר של החיישן. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...