שלום רב אנשים
אני רוצה לקנות מגבר + רמקולים לפורד פוקוס
הרכב הזה בעייתי כי אי אפשר לשים מאחורה 6*9 קיימת אופציה לרמקולים בדלתות
יש לי ברכב רדיו דיסק KDCW431 Kenwood אני חייב המלצות ממכם.
אני שומע לרוב טראנסים
התקציב שלי עומד על 1000 ש"ח .
אני רוצה מגבר סביר ורמקולים איכותיים לאחורה ואם השאר כסף אני יחליף את הרמקולים הקימים מקדימה.
אודה
מידד