Jump to content

מידד1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של מידד1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום רב אנשים אני רוצה לקנות מגבר + רמקולים לפורד פוקוס הרכב הזה בעייתי כי אי אפשר לשים מאחורה 6*9 קיימת אופציה לרמקולים בדלתות יש לי ברכב רדיו דיסק KDCW431 Kenwood אני חייב המלצות ממכם. אני שומע לרוב טראנסים התקציב שלי עומד על 1000 ש"ח . אני רוצה מגבר סביר ורמקולים איכותיים לאחורה ואם השאר כסף אני יחליף את הרמקולים הקימים מקדימה. אודה מידד
×
×
  • תוכן חדש...