אני מחפש לקנות רכב מיני משפחתי ,אוטומאט משנת יצור של 2000 ומעלה בתקציב של 40K-45K
ממה שקראתי ושמעתי עד עכשיו
יש את דיהטסו סיריון - שאומרים שהיא חסכונית אבל קטנה מדי,לא בטיחותית
פזו 206 מומלצת גם כן...
שרייד,
מה דעתכם..?
צריך דעות על עוד רכבים בקטגוריה המבוקשת...
תודה