Jump to content

mrbeen

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של mrbeen

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אני מחפש לקנות רכב מיני משפחתי ,אוטומאט משנת יצור של 2000 ומעלה בתקציב של 40K-45K ממה שקראתי ושמעתי עד עכשיו יש את דיהטסו סיריון - שאומרים שהיא חסכונית אבל קטנה מדי,לא בטיחותית פזו 206 מומלצת גם כן... שרייד, מה דעתכם..? צריך דעות על עוד רכבים בקטגוריה המבוקשת... תודה
×
×
  • תוכן חדש...