Jump to content

agentbizu

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של agentbizu

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סליחה אני קצת לא מבין בפיוזים עצמם אבל אם אני לא טועה פיוז של 3 אמפר הוא בצורה עגולה אז איך אני יכול לחבר אותו? אני הבנתי שאפשר את הכבל הספציפי הזה לחבר לפיוז של השקע מצית ולהוסיף עוד פיוז אותו דבר וזה יעשה את העבודה
  2. היי יש לי את הכבל הזה https://www.aliexpress.com/item/1M-1-5mm2-Car-Cigarette-Cigar-Lighter-DC12V-Extension-Micro-Fuse-Tap-Holder-Lead/32272214179.html?spm=2114.search0204.3.85.lzGJBV&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10065_10151_10068_10130_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10178_10137_10111_10060_10112_10113_10155_10114_10154_438_10056_10055_10054_10182_10059_100031_10099_10078_10079_10103_10073_10102_5360020_10189_10052_10053_10142_10107_10050_10051-10102,searchweb201603_5,ppcSwitch_5_ppcChannel&btsid=08abec1d-d42e-4ab7-8501-e9f2362c3505&algo_expid=ebe6f0cc-6c81-4c7c-ab12-3bb02dcb43d0-11&algo_pvid=ebe6f0cc-6c81-4c7c-ab12-3bb02dcb43d0 ורציתי לחבר דרכו את המצלמה שלי בשביל להצניע את הכבלים שלא יראו אותם השאלה שלי היא אם אני ישתמש בכבל הזה אם הוא יפגע במשו באוטו או במצלמה? אם כן יש דרך אחרת לחבר את המצלמה לקופסאת הפיוזים ?
×
×
  • תוכן חדש...