Jump to content

ronl95

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ronl95

  1. עד ספטמבר
  2. חברים יש לכם ניסיון אולי גם עם פשפשוק בפייסבוק?
  3. האוטו שלי נכבה לפעמים וצורך שמן בצורה מוגזמת .. אם אני אמכור למישהו סביר להניח שהוא יתקשר אליי כל יום. בטרייד אין אני מקבל שקט נפשי.. יש הצעות מה לעשות במצב הזה?
  4. לא מתווכח להפך אני די בטוח שאתם צודקים אבל יהיה לי נורא קשה למכור את הרכב..
  5. בטרייד מוביל הציעו לי מחירון 14 אלף פחות 12 אחוז אומנם לפני בדיקנ ואוטודיל הציעו 10...
  6. השאלה יותר אם עדיף להביא במחיר הזה איביזה או פולו כי אני הייתי מבסוט מהאיכות של הפולו שלי.. עדיף לקנות איביזה 2012 ידנית מנוע 1400 יד 1 עם 56 אלף ק"מ? הפג'ו היא גרסאת אקסס אם אני לא טועה .. איך היא מבחינת זריזות ואמינות לעומת הסוויפט? הסוויפט אוטו מומלץ? אהנה ממנו? גרסאת gls
  7. אהלן חברה, יש ברשותי כרגע פולו 2006 ואני חייב להעיף אותה בדחיפות אני רוצה לעשות עסקת טרייד אין על האוטו שלי במקומות כמו אוטודיל וטרייד מוביל שבהם אקבל בסביבות ה 10 אלף ש"ח קיבלתי כמה הצעות שהן: 1) מיצובישי לנסר ספורבטק שנת 2009 יד 1 עם 74 אלף ק"מ אוטומטית 2) סוזוקי סוויפט 2013 ידנית יד 1 עם 30 אלף ק"מ 3) פיג'ו 208 2014 עם ק"מ נמוך ( לא זוכר בדיוק) יד 1 מנוע 1200 או משהו כזה ידנית עכשיו התקציב שלי הוא בין 30-40 אלף ש"ח אבל רצוי כמה שיותר נמוך. השאלה גם אם אפשר להשיג פולו או איביזה מעל 2010 בתקציב הזה שיהיה מנוע 1200 TSI וידנית.. תודה רבה על העזרה אשמח לשמוע חוות דעת
  8. אהלן חברה, ברשותי פולו שנת 2006 מנוע 1400 אוטומט, לפני כמה ימים נסעתי ולקראת כניסה לכיכר נכבה לי האוטו בפתאומיות( כלומר האטתי והוא פשוט נכבה) כדאי לציין שזה כבר קרה כמה פעמים ופשוט כיביתי את האוטו והתנעתי מחדש והכל היה פיקס אך הפעם כשניסיתי להתניע אותו הוא סירב. ניסיתי שוב עם לחיצה מרובה על הגז הוא התניע ובסוף שוב מת. ניסיתי שוב עם לחיצה על הגז ואיכשהו ישר העברתי לדרייב כדי לזוז מהמקום והצלחתי אבל לאחר מכן הוא נכבה שוב כמה פעמים עד שהגעתי לחניון. כשחזרתי לאוטו הוא שוב סירב להניע רגיל אבל הצלחתי ופשוט נסעתי קצת בחניון לראות אם יכבה שוב כשאני עוצר והוא אכן נכבה ובנוסף היה גם ריח של שרוף מתחת למכסה המנוע וכיביתי מיד וכמובן שהזמנתי גרר. במוסך חיברו את המחשב לאוטו והמחשב הראה שיש תקלה במחשב מנוע . אחרי שהם התייעצו עם מעבדה הם אמרו שסביר להניח שזה לא המחשב ואולי זה דבר אחר אז הם החליפו מצערת אבל הוא שוב נכבה בפתאומיות אך לפני שהוא מת הטורים עלו וירדו והאוטו רעד וקפץ קצת קדימה ואחרי לחיצה על הבלמים הוא לבסוף מת שוב. כלומר הבעיה לא במצערת .. האם מישהו מכיר בעיה שכזו ונראה לו שזה מחשב המנוע שיכול לגרום לבעיה מסוג זה?מחירים? בעיה ספציפית בדגם הזה? מצטער על החפירה ותודה מראש לעונים, המשך לילה נעים.
×
×
  • תוכן חדש...