Jump to content

tamirp100

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tamirp100

  1. תודה רבה אליה! שבוע טוב
  2. שלום, אני חדש בפורום ולכן מקווה שפועל לפי הכללים, לא פתחתי שרשור חדש אלא מגיב על שרשור שקשור לנושא השאלה שלי. קניתי אוטו חדש במזל טוב (יונדאי I20 2016). אני רוצה למלא אוויר בצמיגים לפי הנהלים, ולפי מה שראיתי (מצרף תמונה) אני צריך למלא 34 PSI בגלגלים הקדמיים, ו-31 PSI באחוריים. הצמיגים של הרכב הם מסוג 185/65R15. השאלה שלי היא האם אני צודק וקורא נכון את ההוראות? פשוט כי ברכב הקודם הייתי רגיל למלא 32 בכל הצמיגים ופתאום 34 נראה לי הרבה אז רק רוצה לוודא תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...